ORDER FORM - PLEASE FILL IN

Name:
Email Address:
Address
POscode
Hp NO.
Code/Item's Name
Quantity Item
Payment Method MAYBANK
CIMB
Delivery charge Pos laju (Semenanjung)RM7
Pos laju (Sabah srwk)RM10
I will settle my payment in: 12 hours
24 hours
The order will be cancel if i didnt pay after 24 hours Yes
Any Question?

Get your own free form like this one.

Saturday, February 5, 2011

saya berpesan tengah mlm.

salam..slmt hari raya cina.mercun meletop sane sini.telinga dah sakit nii..
tp xpelah ko nak letop kan bom pun xpe..sbb kte same2 dok malaysia..raya pun same2..bile raye puasa..kami yg letopkan meriam,,bila raya org lain,kte pun berdendang bunyi mercun raya cina juga..1 Malaysia..;p
lame gle xupdate..sampai ramai yg tanye2 ni mane tuan rumah ni..mintak maaflah yop..xde mase dah sy nak update slalu..mngu ni kelam kabut buat tempahan..internet pulak lembap cam kure2..tu yg mls nak update..sy klau nak update rase nak celoteh pnjg..
mintak maaflah tempahan yg lmbt buat..sbb sy janji nak buat mngu ni..tp mak sy baru kuar wad..dy xsihat..jd sy jaga dy kdg2 kat hospital..tp n idy da blik dah..dah chat ckit..hrp doakan mak sy bertambah segar bugar lepas ni ;D
harini sy dah siapkan tudung cik Pah 1 helai, kwnnye ade 2 helai sy dah jahit..kak asmawati dah siap dah syria nye..tngal nak pos je;p sbr ye kak asmawati.kak zafura punye pun sy dah siapkan lycra ungu bersama awning flower dy..yg lain xsempat lg..brg byk abis..kedai lak tutup sbb raya cina ni.sy nak g bli pengeras awning kat kedai pun,kedai nye tutup..almaklumlah tokeynye Cina..sy g bli ari isnin ritu dah tutup dah...jd kene tngu next week la bru leh buat..tupun lau xde keje byk,takut2 la ade test ke..sy kene study pulak..
pada yg tempah bermula ari isni aritu..kain sy postpone bli lepas ni..sbb kedai kain nye pun ttup...sy xbrani nak beli kain kat lain..sbb sy nak beri kain yg berkualiti pd customer sy..
takut klau bli kat kedai lain,lain pulak rasenye..harap semua bersabar...dan faham keadaan kesibukan sy..kpd pelanggan sy,terima kasih kerana beri kepercayaan dan kesabaran.i love u all la!;D

insyaAllah klau cuti sem ni 4bulan,mase tu lajulah sy buat k...nnt jgn lupe beli tudung dgn sy ye..

insyaAllah pasni klau ade rezeki sy nak jual shawl dgn tudung yg di pasaran..boleh tak?rase2 klau jual ade ke customer tetap sy?;p sy percaya rezeki di tgn Tuhan..

sy xboleh nak update gmbr sbb line xbrape clear..next time k..night !assalamualaikum