ORDER FORM - PLEASE FILL IN

Name:
Email Address:
Address
POscode
Hp NO.
Code/Item's Name
Quantity Item
Payment Method MAYBANK
CIMB
Delivery charge Pos laju (Semenanjung)RM7
Pos laju (Sabah srwk)RM10
I will settle my payment in: 12 hours
24 hours
The order will be cancel if i didnt pay after 24 hours Yes
Any Question?

Get your own free form like this one.

Saturday, June 11, 2016

DROPHIP / BORONG PEWIIT SKINCARE DAN SABUN PEWIIT DENGAN KEUNTUNGAN LUMAYAN

Assalamualaikum..
siapa tak kenal dengan pewiit skincare kan

produk paling hot paling dicari2 oleh pelanggan yg ingin kuit bersih cantik tanpa jerawat
sesiapa yang dah menderita lama dengan jerawat, meh cuba pewiit skincare
mesti anda tak menyesal punye
saya pun telah menggunakan PEWIIT kerana masalah jerawat saya..
hasilnya jerawat hilang,kulit makin bersih dari hari ke hari

pada yang berminat nak jadi dropship pun boleh whatsapp ke 0137905304 k

nak beli satu saja pun boleh , ade offer ade kami bagi special punye

STRICTLY NO CALL K.just whatsapp ./in sha Allah mak balas cepat je.

PEWIIT SKINCARE TESTIMONI, PEWIIT SKINCARE MURAH

JELESS kan bila tgk kulit muka glowing dan bebas masalah... sedangkan kita ada yg mempunyai mslah
‪#‎muka‬ berjerawat
#muka berjeragat
‪#‎kulit‬ muka berminyak
‪#‎parut‬ bekas jerawat
‪#‎liang‬ pori terbuka
‪#‎blackhead‬ whitehead
Dan mcm2 lagi lah...
JANGAN risau dan insyaallah anda pon boleh kalau anda nak...
Mcm mana caranya? Dengan SABUN PEWIIT dan PEWIIT SKINCARE lah..
Apapun pn or whtapps saya 0137905304
Saya akan cerita pnjang lebar tentang keberkesanannya..