ORDER FORM - PLEASE FILL IN

Name:
Email Address:
Address
POscode
Hp NO.
Code/Item's Name
Quantity Item
Payment Method MAYBANK
CIMB
Delivery charge Pos laju (Semenanjung)RM7
Pos laju (Sabah srwk)RM10
I will settle my payment in: 12 hours
24 hours
The order will be cancel if i didnt pay after 24 hours Yes
Any Question?

Get your own free form like this one.

Sunday, December 27, 2015

SABUN PEWIIT DAN SET PEWIIT SKINCARE



Assalamualaikum


SABUN FENOMENA SEKARANG,,SABUN PEWIIT DAN PEWIIT SKINCARE



zla sendiri menggunakan sabun pewiit ni tau, memang terbaik

buat pengetahuan anda semua, muka zila dlm hujung bulan 10 ditumbuhi jerawat sangat banyak disebabkan salah pakai skincare...sampai saya fedup nak pakai apa utk hilangkan jerawat..




pakai macam2, jerawat makin banyak makin banyak parut, alhamdulillah 2 minggu saya menggunakan sabun pewiit dah nampak kesan yg ketara sgt, jerawat dah berhenti tumbuh ,,ni dah 3 minggu, jerawat baru tiada lagi yg tumbuh, parut semakin pudar, muka sy semakin licin, betul saya tak tipu , sabun ni memang berjaya hentikan jerawat saya


disebabkan itu, saya akan menjual sabun pewiit dan pewiit skincare ni sebab saya nak share kebaikan produk ni pada mereka yg mengalami masalah yg saya alami,


sekarang saya tengah meneruskan pakai utk menghilangkan segala parut kat muka, dan nak memutihkan muka lagi,,





KELEBIHAN SABUN PEWITT



✔ menghilangkan jerawat batu

✔ menghilangkan parut jerawat

✔ menghilangkan kesan jerawat

✔ memutihkan

✔ mengecilkan pori-pori kulit

✔ menyihatkan kulit(vitamin-c)

✔ menyegar kulit muka .

✔ mengawal minyak berlebihan

✔ mengekalkan kelembapan kulit

✔ menigkatkan keanjalan kulit ( org berusia )

✔ kulit lebih licin , cerah dan berseri-seri

✔ membuang toksin pada wajah

✔ mengahalang blackhead dan whitehead


KANDUNGAN SABUN PEWITT


✔ extract bunga cengkih selepas hujan

✔ extract kulit kayu manis turun-temurun tok

✔ extract collagen

✔ vitamin C

® semua extract halal

® home made ....

✔ bunga cengkih = membantu menghilangkan jerawat dan jerawat batu

✔ kulit kayu manis = membantu menghilangkan parut jerawat dan jerawat

✔ collagen = mencantikkan kulit dan mencerahkan kulit serta merawat kulit mati dan memulihkan kulit dari kesan parut jerawat .

✔ vitamin C = Menyegarkan kulit dan merawat parut jerawat dan juga lekuk2 jerawat ..






Cadangan Penggunaan


✔ Sangat Mudah
✔ Hanya cuci muka pagi, tengahari dan malam (sblm tido)
P/S : saya pakai setiap masa saya rase rimas, saya cuci muka..hehehe


ni pula adalah SET PEWIIT SKINCARE,


















HARGA RETAIL RM120, kalau nak tahu offer boleh whatsapp sy 0137905304



bestkan tengok kulit licin, anda pun boleh tau...saya sendiri dah menggunakannya
tak puas hati lagi, jom tengok lambakan testimoni dari pewiit skincare ni


























































































































HARGA SABUN PEWIIT,


RETAIL RM45
OFFER !!!!!!!!!!!!!!!!!!

SEKOTAK RM45
2 KOTAK RM75
3 KOTAK RM110

FREE POSTAGE!!!!!



SET PEWIIT SKINCARE, HARGA RETAIL RM120 SEKOTAK UNTUK SET LENGKAP..SESIAPA NAK HARGA KASIH SYG , SILA WHATSAPP SY 0137905304

No comments: